Wyśmienite ściganie na podwarszawskim Autodromie Słomczyn otworzyło sezon wakacyjny. To już druga połączona runda Pit Bike i Supermoto. Łącznie wystartowało 129 zawodników.  

Druga runda i coraz bardziej sprawny system. Mimo, że tor dzielą dwie dyscypliny, to pokrewne, a organizatorzy bardzo sprawnie przeprowadzają wyścigi we wszystkich klasach. -Nie mieliśmy żadnych większych wypadków, czy pechowych sytuacji-mówi Sylwia Żółtowska, MX Otopit Toruń. -Nasi zawodnicy są bardzo zdyscyplinowani i profesjonalni. Co cieszy, to kolejne osoby, które przystąpiły na Autodromie Słomczyn do egzaminu na licencję zawodniczą. 

Połączenie dwóch dyscyplin okazało się dobrym pomysłem. Organizacyjnie wszystko przebiega sprawnie, a zawodnicy mogą wymieniać doświadczenia na paddocku.-Nie mieliśmy żadnych większych wypadków, czy pechowych sytuacji-mówi Sylwia Żółtowska, Otopit. -Zawodnicy są bardzo zdyscyplinowani i profesjonalni. Co cieszy, to kolejne osoby, które przystąpiły na Autodromie Słomczyn do egzaminu na licencję zawodniczą. 

Podczas wydarzenia nie zabrakło przedstawicieli Polskiego Związku Motorowego, którzy wielokrotnie podkreślali już wkład dyscypliny pit bike w rozwój motorsportu w Polsce.
-Słomczyn to miejsce przyjazne motocyklistom, a same zawody zostały przeprowadzone sprawnie i w świetnej atmosferze– mówi Jacek Bujański z Głównej Komisji Sportu Motocyklowego PZM.-Miałem okazję osobiście wręczać puchary oraz medale zwycięzcom i najmłodszym uczestnikom, więc przyrost nowych dzieci, jaki zobaczyłem jest imponujący. Podsumowując cały dzień-zaciętą rywalizację i wysoki poziom sportowy, można podziękować szkółkom i instruktorom, to efekt ciężkiej pracy, a jej efekty możemy zobaczyć podczas zawodów. 

Autodrom Słomczyn to najnowocześniejszy homologowany tor w Polsce. -Autodrom Słomczyn to najnowocześniejszy tor w naszym kraju, ale i bardzo ciekawa nitka, co doceniają zawodnicy. Tegoroczne tempo sezonu jest niewiarygodne i bardzo dobrze się to obserwuje. Puchar Polski to przede wszystkim miejsce dla nowych zawodników i tak się dzieje! Nie możemy doczekać się kolejnej rundy, tym razem Koszalin po krótkiej przerwie zawodów Pit Bike na tamtejszym MotoParku. Do zobaczenia! – zapowiada Artur z CST Poland.

Na obiekt zawodnicy wrócą jeszcze w tym sezonie, ponieważ 10 września rozegrany zostanie tam finał Mistrzostw Polski Pit Bike SM. Tymczasem kolejny przystanek zawodników ścigających się na asfalcie: Koszalin, 16 lipca. 

Druga runda i coraz bardziej sprawny system. Mimo, że tor dzielą dwie dyscypliny, to pokrewne, a organizatorzy bardzo sprawnie przeprowadzają wyścigi we wszystkich klasach. -Nie mieliśmy żadnych większych wypadków, czy pechowych sytuacji-mówi Sylwia Żółtowska, MX Otopit Toruń. -Nasi zawodnicy są bardzo zdyscyplinowani i profesjonalni. Co cieszy, to kolejne osoby, które przystąpiły na Autodromie Słomczyn do egzaminu na licencję zawodniczą. 

Podczas wydarzenia nie zabrakło przedstawicieli Polskiego Związku Motorowego, którzy wielokrotnie podkreślali już wkład dyscypliny pit bike w rozwój motorsportu w Polsce. 

-Słomczyn to miejsce przyjazne motocyklistom, a same zawody zostały przeprowadzone sprawnie i w świetnej atmosferze– mówi Jacek Bujański z Głównej Komisji Sportu Motocyklowego PZM.-Miałem okazję osobiście wręczać puchary oraz medale zwycięzcom i najmłodszym uczestnikom, więc przyrost nowych dzieci, jaki zobaczyłem jest imponujący. Podsumowując cały dzień-zaciętą rywalizację i wysoki poziom sportowy, można podziękować szkółkom i instruktorom, to efekt ciężkiej pracy, a jej efekty możemy zobaczyć podczas zawodów. 

Autodrom Słomczyn to najnowocześniejszy homologowany tor w Polsce. -Autodrom Słomczyn to najnowocześniejszy tor w naszym kraju, ale i bardzo ciekawa nitka, co doceniają zawodnicy. Tegoroczne tempo sezonu jest niewiarygodne i bardzo dobrze się to obserwuje. Puchar Polski to przede wszystkim miejsce dla nowych zawodników i tak się dzieje! Nie możemy doczekać się kolejnej rundy, tym razem Koszalin po krótkiej przerwie zawodów Pit Bike na tamtejszym MotoParku. Do zobaczenia! – zapowiada Artur z CST Poland.

Na obiekt zawodnicy wrócą jeszcze w tym sezonie, ponieważ 10 września rozegrany zostanie tak finał Mistrzostw Polski Pit Bike SM. Tymczasem kolejny przystanek zawodników ścigających się na asfalcie w Koszalin: 16 lipca. 


Puchar Polski Pit Bike SM, Runda II

Stock 90

1.Leon POLAK    

2.Jan BABIARZ

3.Tadeusz FRUKACZ

MRF Runner 80

1.Feliks KRASZEWSKI

2.Ksawery GASIK

3.Tomasz WALCZUK

Pit Ladies

1.Aleksandra KOTOWSKA

2.Natalia WASIELEWSKA

3.Maja TUREK

Stock 125

1.Stanisław BRYŁA

2.Karol TERKA

3.Filip WENDORFF

Stock 150 Junior

1.Aleksander GRALEWICZ

2.Piotr SZWARCZEWSKI

3.Eryk RADZIEWIŃSKI

LITE 150

1.Artur DUDA

2.Michał ZIELIŃSKI

3.Piotr PAJĄK

Stock 150

1.Jakub WOŹNIAK

2.Piotr PIESZKO

3.Bartłomiej WALCZEWSKI

Super Pit

1.Miłosz KURKUL

2.Adrian SOJA

Mini GP

1.Antoni KUPTEL

2.Mateusz KIJOWSKI

3.Hubert MALEC

Kayo Mini GP

1.Oscar KUBICKI

2.Michał NOWAK

3.Stanisław CHOJĘTA

Masters

1.Marcin KAŁUŻA

2.Tomasz DZIERŻA

3.Rafał WALASIEWICZ

Klasyfikacja zespołów sponsorskich

1.Olsztyn Racing

2.IRON OK2RACE

3.Sil Academy

Mistrzostwa Polski Supermoto, Runda II

1.Gediminas JOMANTAS

2.Wojciech MAŃCZAK

3.Mateusz OTRĘBA

Puchar Polski Supermoto, Runda II

C2

1.Sigitas Motiejus BILINAVICIUS

2.Michał PISARSKI

3.Antoni LITAWA

C4

1.Jarosław JAKUBOWSKI

2.Tomasz JAGIELSKI

3.Szymon GŁADYSIAK

C7

1.Wojciech KOWALCZYK

C8

1.Liliana IRZYK

2.Klemens IRZYK

3.Benas GRIŠMANAUSKAS

Amator

1.Łukasz ŚWIERCZYNA

2.Łukasz BORKOWSKI

3.Piotr KRIL